Perkasa Bastards warns non-Malays to behave because UMNO cronies wants to continue robbing Malaysia

Malay right-wing group Pertubuhan Pribumi Perkasa today threatened that it would react to the actions of those who chose to question Malay supremacy.

President Datuk Ibrahim Ali said that for the sake of "the country, race and religion, I am willing to be detained under the Internal Security Act" should Malay rights be challenged.

The Malay nationalist politician warned non-Malays to behave, if not then Malays would repay in kind.

"If they are polite, we will be polite. But if they are not, neither will we. If they are kurang ajar (ill-mannered), we too can be kurang ajar," said the Pasir Mas MP to cheers from the thousand-strong crowd.

Ibrahim as president of Perkasa had last year also called on other races to adapt to the local culture of Malays as they have already been given many rights and freedoms in this country.

Today, he added that those who questioned the issue of the special position of Malays were not acting in the name of justice.

"The truth is that justice has not yet come to Bumiputeras who have spent centuries being oppressed by colonial masters," he said.

The former Umno leader said that in the past, Malays had been reasonable with the colonial masters but that they would not tolerate "our heads being stepped on."

"We will not tolerate Bumiputeras losing face or our honour. Especially Malays and Islam, do not ever try to play around with these," he threatened.

mi
22/03/09

2 comments:

Anonymous said...

You said it right, BASTARD!only shallow minded cowards keep being racist.

Anonymous said...

RE: manafaatkan perhimpunan umno itu nanti untuk proses mengkapankannya.

hisamuddin di katakan akan menghulurkan keris tumpul bertatah berlian ala ala pendekar umno waktu pemilihan umno nanti. syok !

dulu orang dah kritik, tapi pendekar bacul umno ni tak ingat. mudah lupa dan hilang akal. masih ingat bagaimana dia di hentam oleh pemuda mca dan dia minta maaf. tu pasal kita panggil dia pendekar auwww auwww!

bukan ape .. ini lah kesempatan yang perlu di ambil sempena pilihanraya yang bakal di adakan sejurua selepas perhimpunan umno. cuma perlu peka akan kenyataan yang akan di keluarkan oleh umno ketika majlis tersebut. tentu ada yang terpacul keluar tentang perkauman.

.... ala .... biasak la.

mahathir dengar khabarnya akan di jemput hadir.

sejak akhir akhir ini, dia menceritakan tentang perjuangan bangsa, bangsa melayu dalam kecemasan dan macam macam lagi. dan yang cukup sensitif adalah kenyataannya tentang bangsa bukan melayu yang tidak berterima kaseh dengan bangsa melayu yang sanggup berkongsi negara.

benda benda macam ni biasa di dalam umno. cumanya kalau kenyataan umno tentang perkauman di tiup hebat dalam pesidangan kali ini, rasanya ramai pengundi di bukit selambau dan gantang yang berminat nak tau.

walaupun peratus pengundi bukan melayu sikit, sekurang kurangnya jumlah kecil itu akan menyokong pakatan rakyat. hindraf yang di khabarkan menentang pencalunan bukit selambau pun mungkin akan berpatah balik. heheh !

jadi jangan lepa kerana alpa umno akan merosakkan bn seluruhnya. nak bagi tau pemimpin umno, sikap perkauman mereka itu lah punca bn terkubur lepas ni. melayu dah lari, cina dah pesong dan india pun dah tak hairan dengan bn lagi...

tanya singh ... heheh .. singh pun dah lari sama.
umno hancur kerana umno syok sendiri.

manafaatkan perhimpunan umno itu nanti untuk proses mengkapankannya.

p/s
teringin nak tengok macamana umno sokong pemimpin yang lari dari menjawab soal altantuya .. dan juga bik mama. anggun ke kali ni? heheheh !

-rentakjari-