Umno punya superstar

Pelakon politik veteran Ummi cadang ingin saman ke atas Karpal , Anwar … kesemua 700 juta ringgit, ini lah cerita kelakar bagi manusia yang tidak mempunyai pengetahuan dalam bidang perundangan. Dia rasa mahkamah itu bapak dia punya. Media Malaysia itu mediabapak dia punya, itu lah cerita gila yang mebuat rakyat jadi bodoh tak hempit belaka.

Kalau lah di aswasi cara Ummi memegang Mikrophone, tengok lah jarinya serupa veteran , amateur sex di Amerika yang pandai dengan seni pegang batag lelaki. Ini lah pengalaman Umi yang tidak terkawal membuktikan beliau anak dara buatan plastic…..kah kah kah

Tanya lah Umi, harga dirinya berapa, manakah letaknya maruah diri sebelum hujah dalam Islam, cakap Islam konon nak jadi srikandi Islam ….. kah kah kah

Professional virgin pun diarak oleh UMNO? Kah! Kah! Kah! (Sedang ketawa guling-guling di lantai). Bagi yang tak tahu tu, professional virgin adalah PELACUR! Siapa yang nak suntut nie? Rais Yatim atau Tamby Chik ? Professioanal Virgin inilah di offer untuk menterii menteri UMNO suntut !

Pada 23 April 2001 ( Isnin) yang lalu, sekitar jam 9.00 pagi, isteri Tan Sri Muhammad Taib telah menyerang Ummi Hafilda di sebuah restoren di Sri Hartamas. Ummi yang baru selesai 'breakfast' dan sedang membuat pembayaran di kaunter, telah diheret ke dalam kereta dan diserang oleh isteri Tan Sri Muhammad Taib.

Cuba tanyalah lawyer beruk bukan loyar buruk, tapi lawyer beruk Mohd Khairul Azam Abd Aziz , mungkin dia hanya layak saman malu di mahkamah beruk Malaysia. Semua juri dan hakim di Mahkamah beruk adalah terdiri dari puak UMNO, hakim beruk jatuhkan hukuman dengan bayaran ganti rugi melalui juta ton pisang.

Cerita lama tidak kurang juga Megat Junid , bekas Kementerian dalam Negeri telah PAU sama UMMI, bekas kementerian dalam puki ini penah korek korek korek dengan Ummi, Kini mungkin Ummi tiada harga pasaran , sekarang baru dapat tawaran projek baru dari Bik Mama….. untuk buat show. Tunjuk kan semangat Melayu Islam .

Tanyalah Norazman Abdullah @ Baginda anak Minda memberitahu bahawa hubungan seks antara beliau dan Ummi berlaku semasa mereka tinggal bersama di London. Lubang Ummi itu sudah linggar?? Atau bau diperbaik di Jepun, Tanya Ummi, masih ingatkah katil di London?

Tengoklah gelagat Melayu Islam di Malaysia, asalkan boleh mendatangkan apa apa faedah dia pun sangup jual agamanya, berani sumpah dengan al quran, berani sebut lakukan apa saja asalkan duit , duit , duit !!! golongan ini lah yang menjatuhkan maruah bangsanya.

Karpal Singh bagi komen :
When a case exceeds six years – the limit is six years – the court can strike it out without it being heard… I advise her lawyer to study the law carefully,” Karpal told reporters here.

Ini Lion Singh , bukan kavita singh . Paham??

MGM

1 comment:

Anonymous said...

Kalau Bro,Anwar Bin Ibrahim (BABI) atau Kapal Sink putar belit fakta you kata betul dan tunjuk Anwar kena fitnah. Sekarang nak cakap Kapal Sink pula kena fitnah. tak lojik. You boleh hina orang seperti Ummi Hafilda tapi yang paling hina adalah orang macam you dan Anwar serta Kapal Sink yang putar belit kebenaran. You are an old, toothless lion who just want to show that you still have some stinking guts.