Pemilik Nombor Plat WWW 1 , WWW 5 dan WWW 15

Pemilik Nombor Plat WWW 1 yang bernilai RM520,000 telah dimiliki oleh Sultan Johor iaitu Sultan Ibrahim Ismail Sultan Iskandar. Selain daripada itu Nombor Plat WWW 5 pula dimiliki oleh Yang Di Pertuan Agong manakala Datuk Seri Liow Tiong Lain menjadi pemilik Nombor Plat WWW 15 nak melihat keputusan dan pemenang bidaan bolehlah pergi terjah Website JPJ DISINI


Fuhh...harga Nombor Plat yang tertinggi buat masa ini dan tak silap aku setakat ini telah memegang rekod Nombor Plat termahal. Sebelum ni Nombor Plat MCA 1 yang memegang Nombor Plat termahal bila dikeluarkan tahun 2010 iaitu RM300,100. Ada rakan yang dapat Nombor Plat WWW ni tak? Menarik gak Nombor Plat WWW ni. Kalau ada duit terlebih tu bolehlah dapat Nombor Plat yang cantik. Aku pulak tunggu Si JEJAI bagi free Nombor Plat JEJ41 kat aku..hehe..
Aku rasa kalau nak minta pendapat pasti ada yang kata membazir jerr..hehe. Bagi aku kalau dah berduit dan minat semuanya bukan penghalang. Orang nak kata apa kerr jawapan yang boleh digunapakai adalah " KO HADO" hahaha. Lepas ni agak-agak Nombor Plat apa yang bakal memecah rekod? Nak Start kumpul duit  RM1 satu hari nak membida ni..hehe..

No comments: