BETUL KE INI KENYATAAN DARI KETUA POLIS DAERAH KAJANG BEB !


Setelah gua baca laporan dari mk yang memetik berita dari Bernama rasanya macam TAK PERCAYA pun ada beb... sebab kenyataan tersebut JELAS satu kenyataan yang gua rasaBUDAK BAWAH UMUR yang tanya SOALAN kat Datuk Seri Hj Naji tentang NAJIS MUGHALAZAH pun tahu yang Ketua Polis Daerah Kajang ACP Abdul Rashid Abdul Wahab MENIPU... apa tidaknya beb kalau mengikut kata Ketua Polis Daerah Kajang ACP Abdul Rashid Abdul Wahab tersebut bahawa MANGSA adalah seorang yang mempunyai PENYAKIT MENTAL... ok beb gua TERIMA kata-kata beliau yang ini... tetapi dengan mengatakan bahawa MANGSA telah MENGAMUK dengan menggunakan PALANG BESI untuk MEROSAKAN HARTA BENDA AWAM yang mula MENGAMUK dari Taman Sri Nanding di sini sebelum menuju ke Taman Desa Raya hingga ke Taman Lagenda Suria... dan pihak POLIS telah MENGEKORI SUSPEK sejauh DUA kilometer sebelum MANGSA tiba-tiba TERJATUH di bahu jalan... yang ni yang buat gua GELAK beb... kah kah kah !.

Tambah beliau lagi "Ketika itu POLIS dan ORANG AWAM menangkap lelaki itu yang BERTINDAK AGRESIF dan beliau didapati tidak sedarkan diri ketika berada dalam kenderaan polis... samasa dalam perjalanan ke Hospital Serdang... beliau disahkan meninggal dunia... Hasil BEDAH SIASAT menunjukkan beliau mengalami SALURAN JANTUNG TERSUMBAT dan TIADA SEBARANG KECEDERAAN lain... KEMATIANYA tiada KENA MENGENA dengan TINDAKAN POLIS ketika menahannya"... kah kah kah... jangan lah macam itu TUAN... jangan lah buat RAKYAT BODOH sangat seperti ISI PERUT UMNO tu... sedangkan GAMBAR diatas sudah JELAS yang MANGSA telah MENINGGAL DUNIA ketika diatas TANAH lagi... apa cerita yang mengatakan MANGSA bertindak AGRESIF semasa DITAHAN... kah kah kah... gua bukan nya nak BELA kalau betul MANGSA adalah seorang PENJENAYAH... tapi biar lah HUKUMAN setimpal dengan KESALAHAN dan ditentukan oleh KEADILAN... kah kah kah !.
Ini lah HASIL nya kalau BERKETUA SEPUPU kepada PEMIMPIN DEMOKRASI TERBAIK beb... yang mana JENAYAH TUMBUH seperti CENDAWAN SELEPAS HUJAN... oleh itu PEMBETERASAN JENAYAH mesti dilakukan... cuma yang di PERTIKAIKAN ialah cara JENAYAH KECIL di TANGGANI dan cara JENAYAH BESAR DISELESAIKAN... ya memang JENAYAH tetap JENAYAH walaupun KECIL atau BESAR... namun cara KEMATIAN MANGSA tetap jadi PERSOALAN serta JAWAPAN BALAS dari Ketua Polis Daerah Kajang ACP Abdul Rashid Abdul Wahab yang boleh DIPERTIKAIKAN... kalau ya pun nak MENJAWAP biarlah dengan JAWAPAN yang LEBIH CERDIK beb... kalau gua yang PENYOKONG POLIS pun pasti gua tak boleh nak MENYOKONG POLIS dengan KENYATAAN beliau bila melihat kepada BUKTI BERGAMBAR yang telah disiarkan... yang mana MANGSA telah MAUT terlebih dahulu sebelum lagi menaiki kereta Polis... jadi dimana yang dikatakan AGRESIFNYA MANGSA tersebut beb... kah kah kah !. 

hemmmmm..... gua ni beb kalau nak dikirakan adalah keturunan polis... ayahanda gua seorang polis... pak saudara gua polis... pak gua mertua polis... abang ipar gua polis... kawan jangan cerita lah punya banyak nya polis... tapi tak kan kerana benda tak betul gua kena sokong polis gak... lebih-lebih lagi yang jadi ketuanya ialah si auw auw auw tu... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U. - mat indera sipejuang

No comments: