Inilah wajah sebenar UMNO ...............


Sebenar nya agenda perjuangan UMNO membela nasib melayu terkubur dalam masa pemerintahan Tun Dr Mahathir. Di sini lah bermula nya pemimpin2 dan pencacai2 UMNO ber lumba2 mengaut harta negara. Ia nya bermula dari peringkat paling atas iaitu PM dan menteri2 nya dan turun hingga ke bawah seperti ketua2 bahagian dan ketua2 cawangan.

Tidak mustahil jika ada pehak yang menganggarkan harta kekayaan mantan PM Tun Dr Mahathir melebihi ratusan bilion RM. Boleh di kata kan hampir semua menteri2, timbalan2 menteri dan seterus nya hingga ke peringkat paling bawah hidup mewah, kaya raya dan berlagak dengan banglo dan kereta2 mewah nya.

Bagaimana mereka mengumpul harta kekayaan ini sudah tidak lagi menjadi rahsia kepada umum. Sedikit demi sedikit ianya ter sembur sendiri dari mulut bekas pemimpin2 UMNO itu sendiri. Perkara ini sudah di sah kan sendiri oleh Dato Kadir  sendiri. Pemimpin2 UMNO melantak wang rakyat bukan nya setakat ratusan juta seperti NFC tetapi ianya hingga berbilion juta RM.

Kini kebagkitan rakyat sudah bermula,  pemimpin2 UMNO menganggap kebangkitan rakyat ini ter cetus hasil dari hasutan, fitnah dan tohmahan dari pemimpin2 Pakatan Rakyat. Inilah satu kesilapan paling besar yang di lakukan oleh pemimpin2 UMNO, mereka menganggap rakyat bodoh, dungu dan mudah di pengaruhi oleh hasutan.

Marilah kita sama2 menonton klip VDO di bawah ini, setelah itu fikir2 kan sendiri.........

No comments: